2023. augusztus 20., vasárnap

# duológia # fantasy

Leigh Bardugo: Crooked Kingdom – Bűnös birodalom (Hat varjú 2.)

Oldalszám: 688
Kötéstípus: kartonált (VP)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Crooked Kingdom
Fordító: Robin Edina
ISBN: 9789634576877
Országos megjelenés: 2021.05.14

Ezen a linken tudjátok megrendelni: https://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/leigh-bardugo-elfajzott-kiralysag-voros-pottyos-konyvek-hat-varju-2-8558


Kaz Brekker és csapata rendkívül merész küldetést hajtott végre. Még maguk sem hitték, hogy épségben megúszhatják. Ám a busás jutalom felmarkolása helyett most ismét az életükért kell megküzdeniük. Elárulták őket, meggyengültek, erőforrásaik kimerültek, így a csapat elveszítette minden szövetségesét, sőt reményét is. A világ minden szegletéből hatalmas erők csapnak le Ketterdamra, hogy megszerezzék a jurdaparem nevű veszedelmes szer titkát.


Jaj, hogy én mennyire vártam, hogy végre 5 ⭐️-ot adhassak egy könyvnek; legutóbb májusban volt erre példa. És bár az első 100 oldal nehezen csúszott, már akkor éreztem, hogy bizony Bardugo könyvének meg fogom adni azt, amit megérdemel. 🔥 Viszont kedvenc sajnos nem lett, ezt a "posztot" meghagyom az első résznek. Olyan jó volt azt érezni, hogy végre mindegyik szereplő közelebb áll hozzám, többet megtudtam a múltjukról és a vágyaikról, és nem volt olyan érzésem, hogy “eh, most Inej fejezetét legszívesebben kihagynám”. Hihetetlen, de Kazt is sikerült a szívembe zárni. 😱 Minden klappolt. Ez igaz a cselekményre is. Jan Van Eck, Pekka Rollins… micsoda izgalmak és fordulatok! Imádtam, hogy mindig történt valami, hihetetlen, hogy majdnem 700 oldalas ez a könyv, és sose éreztem, hogy unatkozom. 🙈


Sajnos egy fordulatról láttam spoilert, meg azért erős megérzéseim is voltak, így nem volt rám akkora hatással, mint szerettem volna, emiatt a könnycsatornáim szárazon maradtak. Lehet, hogy így leírva nem jön át nektek, de igencsak nehezményeztem ezt; nem mintha az írónő hibája lenne, de azért rá is haragszom egy kicsit, mert nos, nem igazán hagyott időt, hogy feldolgozzam, de leginkább átérezzem, ami történik, és ez már az első részben is feltűnt.

Mindenesetre tényleg csodás világot és szereplőket alkotott Bardugo, vitathatatlan, hogy neki sikerült, ami keveseknek ebben a műfajban: valami teljesen újat teremtett. Aminek külön örültem, hogy meghozta a kedvem a King of Scars-hoz is, na nem mintha nem imádnám Nikolai-t, deeee a könyvben lévő ship kicsit elvette a kedvem... Persze az is lehet, és inkább ebben reménykedem, hogy félretájékoztattak ezügyben, és meglepetésben részesülök végül. *fingers crossed*

Minden egyes YA fantasy, illetve Sarah J. Maas rajongónak teljes szívből tudom ajánlani ezt a duológiát, mert tényleg fantasztikus. Ahogy az Instagram oldalamon többször is hangozattam, tökéletesen megkomponált, szinte hibátlan mindkét rész. Biztosan újraolvasom még a jövőben, ez nem kérdés. 🩷 

Ui.: STURMHOND!!! ❤️‍🔥

Köszönöm szépen a Könyvmolyképző kiadónak, hogy ezt is olvashattam! 🫶🏼

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)