2023. augusztus 21., hétfő

# briar u # könyvértékelés

A Briar U sorozat és vélemény a The Dare-ről

Oldalszám: 376
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: The Dare
Fordító: Barthó Eszter
Országos megjelenés: 2023.02.17

Fülszöveg:

Az egyetem lett volna a nagy esély, hogy rút kiskacsából kecses hattyúvá változzam. Ehelyett egy gonosz banyákkal teli lányszövetség csapdájába estem. Nem könnyű a beilleszkedés, így amikor a Kappa Chi-nővéreim kihívás elé állítanak, nem mondhatok nemet. A feladat: elcsábítani a harmadév legmenőbb hokisát. Conor Edwards gyakori vendég a Görög Sor bulijain… és a Görög Sor lányszövetségeinek ágyaiban. Az a típus, akibe belezúgsz, mielőtt még rájönnél, hogy az ilyen srácok levegőnek nézik a magamfajta lányokat. Csakhogy Mr. Népszerű csupa meglepetés – ahelyett, hogy kinevetne, hajlandó velem felmenni az emeletre, és eljátszani, hogy történik köztünk valami. Sőt, még ennél is tovább megy: folytatni akarja a tettetést. Úgy tűnik, Conor szeret játszani, és élvezi, hogy hülyítheti a „barátaimat”. Szinte képtelenség ellenállni a dögös szörfös srác laza bájának, bár szép lassan rájövök, hogy Conor nem pont olyan, mint amilyennek a rajongói látják. Minél tovább folytatjuk ezt az őrült színjátékot, annál nagyobb az esély, hogy csúnya vége lesz a történetnek.


Noha nem mondanám, hogy a Briar U hatására el szeretnék kezdeni hokizni, de amikor Elle Kennedy könyveit olvasom, mindig előbújik bennem a vágy, hogy csapatsportot űzzek. Talán majd egyszer. :D Olyan nekem ez a könyvsorozat, mint amikor leülök újranézni a kedvenc romkomjaimat vagy mint amikor kinyitom a régi naplóimat – nosztalgia. Pedig még csak egyszer olvastam végig a Briar U részeit, mégis, amikor rájuk vetek egy pillantást a polcomon, ez a jóleső érzés jár át, mintha régi barátokat üdvözölnék. Talán nevezhetném őket komfort olvasmánynak? Így belegondolva határozottan igennel tudok erre a kérdésre felelni.


Mindig közel fognak állni a szívemhez ezek a lökött hokis srácok. Ha sorrendet kéne felállítanom közöttük, az így nézne ki:


Off Campus:

1.     Dean Di Laurentis

2.     Garrett Graham

3.     John Tucker

4.     John Logan


Briar U:

1.     Jake Connelly

2.     Hunter Davenport

3.     Colin Fitzgerald

4.     Conor Edwards


Hunter okozta a legkellemesebb meglepetést, viszont sajnos azt kell mondjam, valóban az utolsó, vagyis Collin része volt a leggyengébb mind közül. Hiányoltam a komolyabb élét a könyvnek, hiszen az eddigi részekben jellemzően előrukkolt Kennedy valami napjainkban aktuális problémával, és amit itt kaptam, az maximum az Amerikai pitében állná meg a helyét... Félre ne értsetek, nagyon szeretem a filmet, de nem tudom komolyan venni, és nem is kell! Viszont Kennedynél voltak elvárásaim, és bár lehet, hogy a The Dare szándékosan lett kicsit lazábbra véve, sajnos nekem ez nem volt elég. Oké, Taylornek ott voltak a testével kapcsolatos mizériái, na meg a zaklatás, amelyek távolról sem kis dolgok, viszont pont az volt a problémám, hogy nem sikerült ezeket eléggé kivesézni.


A 4 csillagot viszont abszolút megérdemli; nem lehet rá azt mondani, hogy nem olvasmányos vagy nem röhögtem szét rajta magam, mert akkor hazudnék. Jó kis New Adult regény ez a maga nemében, tipikus egyetemi sztori. Mondjuk nekem még mindig hihetetlen és elképzelhetetlen, hogy az egyetemi szövetségekben mi van. A beavatási szertartásoktól egyenesen rosszul vagyok, és szerintem addig nem fogok bennük hinni, amíg nem látok egyet a saját szememmel. Összetartás, a nagy lószart! Hiába volt a nagy megoldás a könyv végén, ez az egész lányszövetséges cucc egy nagy büdös illúzió...


Az első 100 oldal hihetetlenül gyorsan lecsúszott; megvolt a lendület, és már tényleg elhittem, hogy ez már így is marad. Sajnos nem így lett, és egyre inkább világossá vált, miért írta annyi molyos társam, hogy ez a könyv sajnos nem váltja be a hozzá fűzött reményeket. De nem hagytam, hogy ez a kedvem szegje, végig pozitívan olvastam a könyvet. Igen, sok volt a dráma, sok volt a klisé, a "fake relationship" trope pedig nem egészen úgy bontakozott ki, ahogyan szerettem volna. Viszont összességében tényleg szórakoztató, néhol tanulságos könyv ez (például a toxikus barátságokat illetően is), bár én jobban élvezem az efféle történeteket a moziban. Valaki igazán megfilmesíthetné Elle Kennedy könyveit! 😁


Köszönöm szépen a Könyvmolyképző Kiadónak a könyvet! 


Elle Kennedy könyveit erre a linkre kattintva meg is rendelhetitek: Elle Kennedy (konyvmolykepzo.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)