2021. február 14., vasárnap

# magyar szerző # romantikus

Riley Baker novellái

Kiadó: magánkiadás
Oldalak száma: 112
Borító: puhatáblás
Súly: 76 gr
ISBN: 9786150084305
Kiadás éve: 2020
Sorozat: Riley Baker zsebkönyvei

Ki ne képzelte volna már el számtalanszor a fejében azt a jelenetet, amikor jól elbánik a sráccal, aki félrelépett... Paige Elliot vagyok és éppen most törték ripityára a szívem... Ami azt illeti hiszek a karmában, de ő sincs mindig résen... Szóval nekem kellett gondoskodnom arról, hogy a bűnös megkapja a méltó büntetését...

 

    Ismét köszönettel tartozom Riley Baker írónőnek, hogy elolvashattam a novelláit, nagyon jólesik a bizalom. Őszintén szólva nálam a Szavad ne feledd! elég magasra tette a lécet, hisz nagyon szerettem, teljesen át tudtam élni minden sorát, és imádtam a humorát, a romantikus szálról nem is beszélve. Az Utóirat: Elvittem az autót! c. novelláról azonban sokkal több pozitív visszajelzést láttam már (sőt, ennek a megjelenésekor találkoztam először az írónő munkáival), így voltak elvárásaim. 

    Természetesen mivel ez egy rövid olvasmány, nem várhattam el, hogy olyan legyen a felépítése, mint egy regénynek; itt minden gyorsan történt és zajlott le, nem volt idő unatkozni. Az alap ötletet zseniálisnak tartom, még nem olvastam hasonlóról, és külön öröm, hogy ezúttal egyáltalán nem éreztem, hogy sablonos lenne a sztori. Riley Baker hozta a szokásos, laza humorát, sose mulasztott el egy alkalmat sem, hogy ellőjön egy-egy odaillő és jól időzített poént. A kedvenceim egyértelműen a Harry Potteresek voltak, dőltem a nevetéstől. 😆

    Na de ideje lenne a szereplőkről is szót ejtenem, nem igaz? Paige Elliot, a mi drága főhősnőnk egy teljesen hétköznapi, dolgozó nő. Vele nagyon hamar megtaláltam a közös hangot, már az elejétől kezdve szimpatikusnak találtam. És ami még durvább: pont ahogy ő, én is egy több mint 4 éves párkapcsolatban vagyok jelenleg, szóval tökéletesen át tudtam érezni a helyzetét. Ha én lettem volna a helyében, nem tudtam volna ilyen "jól" kezelni a dolgot. De hogy mekkora sunyi az az alak! Aki olvasta, tudja, kiről beszélek. 🙈 Nagyon tetszettek egyébként a mellékszereplők is, akik Paige segítségére voltak, Coryról többet is olvastam volna szívesen. 

    A történet végkifejlete óriási volt, de nem is vártam mást. Azt hittem, nem tud már meglepni az írónő, aztán bumm! Komolyan mondom, ennek a nőnek nem fogy ki a humor tára? Irigylem! Kifejezetten tetszett egyébként, hogy nem szokványosan lett lezárva a novella, hanem még ott is csavart egyet a dolgon Baker. 

    A címválasztás nagyon frappáns, olyan, amin rögtön megakad az ember tekintete. Bevallom, azt hittem, az autónak több szerepe is lesz, de sebaj, így se volt rossz. Összességében igazán tetszett, nagyon jó kikapcsolódás volt, de nálam még mindig a Szavad ne feledd! viszi a pálmát.





Kiadó: magánkiadás
Oldalak száma: 143
Borító: kartonált
Súly: 110 gr
ISBN: 9786150089331
Kiadás éve: 2021

Paige Elliot visszatérését, még a legszebb szemű rendőr sem állíthatja meg. Élete ismét fenekestől felfordul, azonban a karma helyett, saját kézbe kell vennie az ügyet. Sajnos ismét bosszút kell állnia.Kivételesen nem a volt szerelme, hanem a lakótársa kergeti őrületbe. Cory ezúttal is a segítségére siet, de hiába a lovagias tettek, ez a történet nem egy könnyen megoldódó tündérmese. Ha egyszer megégeti az embert a tűz, többet a közelébe sem akar menni. Pont, mint egy megtört szív, ami nem enged újra szeretni.

 

    Paige Elliot története folytatódik! Ezúttal egy exbarátnő és egy idegesítő lakótárs tesz neki keresztbe. Örülök, hogy elolvashattam ezt a novellát is, remekül szórakoztam rajta, és mint mindig, most is a párbeszédek és a poénok voltak a kedvenceim. Plusz pont, hogy teljesült a vágyam, és többet kaphattam Coryból is, akiben szerencsére nem kellett csalódnom.

    Ellenben sajnos Paige-et most nem igazán tudtam érteni. Igen, volt egy rossz tapasztalata, sőt, ez talán enyhe kifejezés, hisz ki viselné jól, ha összetörnék a szívét? Viszont szerintem kicsit túlreagálta a Kimberly-ügyet, és emiatt nem éreztem érzelmileg reálisnak a történetet, nem úgy jöttek át a a főszereplő gondolatai, ahogy kellettek volna. 

    Ezúttal is sokat nevettem, de maga a cselekmény sajnos nem fogott meg. Persze tudom, hogy igazából minden megvolt a novellában, ami egy jó sztorihoz kell, és hogy Paige is azért volt olyan, amilyen, hogy végül egy szép jellemfejlődést produkáljon, de én jobban örültem volna, ha lett volna alapja is a légből kapott feltételezéseinek Kimberlyvel kapcsolatban (pl. kompromittáló helyzetben találja Coryval, amiről aztán kiderül, hogy félreértés; még úgy is jobban örültem volna egy ilyen fordulatnak, hogy tudom, ez egy elég nagy klisé). 

    Összességében sajnos nem tetszett annyira, mint az Utóirat: Elvittem az autót!, de ahhoz nem férhet kétség, hogy nagyon élveztem olvasni, és imádtam a végét, szerintem szuper lezárást kapott a novella. Remélem, még olvashatok az írónőtől esetleg 300-400 oldalas könyveket is. 😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)