2021. január 31., vasárnap

# könyvértékelés # magyar szerző

Riley Baker: Szavad ne feledd!

Oldalszám: 231
Borító: puhatáblás
Kiadó: magánkiadás 
Kiadás éve: 2020
Súly: 198 gr

Meddig mennél el azért, hogy a plátói szerelmed végre észrevegyen? Mernél lyukas nadrágban suliba menni? Vagy szándékosan pofára esni a fiúöltöző előtt, abban reménykedve, hogy pont az Ő karjaiba zuhansz? Joy mindent bevetett... de sajnos egyik sem talált célba. Kénytelen az utolsó kártyáját is kijátszani: odamenni a suli legnépszerűbb srácához, hogy segítséget kérjen...

 

    Először is szeretnék köszönetet mondani Riley Baker írónőnek, aki lehetőséget adott, hogy elolvassam a könyvét. Bevallom, eleinte arra számítottam, hogy nekem nem fog tetszeni Joy története, mert szinte már túlságosan is sok jót hallottam a Szavad ne feledd!-ről, ami kételkedésre ösztönzött. Direkt nem is olvastam el a fülszöveget, még csak azt sem tudtam, hogy felnőttekről vagy tinikről fogok-e olvasni. És milyen jól tettem! 🙈


    Szerencsére az írónő megkímélt a terjengős bevezetéstől, nem volt olyan oldal, ahol unatkozni lett volna időm, mindig történt valami. Sokat nevettem Joy hihetetlen személyiségén, s akaratlanul is arra gondoltam, hogy ilyen nincs. Persze hamar leesett, hogy 16-17 évesen bizony nekem is hasonló volt a gondolkodásom. Miután erre ráébredtem, már nem tűnt olyan furcsának és erőltetettnek az írásmód, és könnyen tudtam azonosulni a főszereplővel. Viszont amikor szóba jött Jason, nagyot néztem. Olyan csalódottság lett úrrá rajtam, hogy ne tudjátok meg! Arra gondoltam: Ő lesz a pasija? Ne már! Persze, aki olvasta a fülszöveget, az tudja vagy legalábbis erősen sejti, hogy nem ő lesz a férfi főhős. Nyilván ez nem sokkal később számomra is kiderült, mikor képbe került Logan, akiért az első megszólalásától az utolsóig rajongtam. Nem vicc, szó szerint olvadoztam tőle és imádattal olvastam róla. Haláli szócsaták zajlottak köztük Joyjal, minden oldalon szétnevettem magam, volt, hogy a könnyem is kicsordult. 


    Itt kezdtem erősen sajnálni, hogy csupán 231 oldalas a könyv. Természetesen ennek az az előnyös oldala, hogy az igazi bonyodalom nem volt elhúzva, és őszintén megkönnyebbültem, hogy nem volt véres dráma Joyért, és teljesen kulturált, reális módon lett lerendezve az egész. Sőt, hála Joynak, aki végig magát adta (amiért imádtam őt), még a kellemetlen jeleneteknél is jókat nevettem. Riley Bakernek remek a humorérzéke, igazából csodálkoztam, hogy a végére nem fogyott ki a poénokból. 😄 Nem mondom, hogy nincsenek a könyvben klisék, és hogy nem lehet kitalálni a sztori csattanóját már a legelején, de mindenért kárpótolt engem a humor és a történetvezetés, valamint Logan és Joy, akiket az ég is egymásnak teremtett. 


    Borzasztóan szomorú voltam, mikor a könyv végére értem (ami egyébként a legédesebb befejezés volt, amit talán valaha olvastam), mert azt kívántam, bárcsak kétszer ilyen hosszú lenne! Nagyon örültem volna, ha jobban megismerhetem Logant és Megant (Joy legjobb barátnője, akit nagyon kedveltem), meg persze Joyt, akiben megláttam a 17 éves önmagam. Ajánlom ezt a könyvet azoknak, akik szeretik a romantikus-gimis regényeket, ők biztosan nem fognak csalódni. Én egyszer 100%, hogy be fogom szerezni ezt a könyvet, mert muszáj újraolvasnom, és jó lenne ezt úgy, hogy közben a saját példányomat tartom a kezeim közt, amit bármikor lekaphatok a polcomról, ha épp rossz napom van, és egy kis könnyed, vidám love sztroira vágyok. 🙈




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)