2019. január 23., szerda

# kedvenceim # Könyvértékelések

Elle Kennedy: The Mistake — A baklövés



Oldalszám: 352
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: The Mistake
Fordító: Barthó Eszter

Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt.

Cselekményleírást tartalmazó szöveg!
    Mm, hát ez is elképesztően jóra sikeredett véleményem szerint. Talán néhol lapos volt, néhol kicsit sok, de nekem nagyon tetszett minden hibája ellenére.
    Nem voltam elragadtatva az alaphelyzettől. Sajnos úgy kezdtem neki az olvasásnak, hogy alapból negatívan álltam a főszereplőhöz, mivel, hát, Logan „szerelmes” a legjobb haverja barátnőjébe, Hannah-ba. Szóval szántam a szerencsétlent, és bár az első részben attól féltem, hogy nyíltan fog közeledni a lány felé, a második részben meglepetésemre épp ellenkezőleg cselekedett, jófiú módjára, és inkább megubózott. Nem a legmegfelelőbb kezelési módszer, de én kedveltem érte. És elkezdődött a szimpátiám kivirágzása felé, ami alatt a kedvenc szereplőmmé nőtte ki magát a sorozatban (pedig azt hittem, Garrettet már senki sem fogja felülmúlni, egyemmeg). Szóval tetszett az alaphelyzet. Grace-től teljesen le voltam döbbenve, hogy mennyire rokonszenves, érdekes, vicces karakter (mondjuk később voltak ingadozások nála, amikor kevésbé kedveltem, de hát mindenhol vannak mélypontok…). Odáig voltam az első találkozásukkor, baromi cuki és vicces volt. Viszont egyszerűen nem tudom elhinni, hogy a srácok ennyire kanosak legyenek. 
    Amikor Hannah szembesítette Logant a saját vágyaival, hatalmas kő esett le a szívemről. Úgy éreztem, végre nem kell szánnom a srácot, és elkezdődhet a könyv.
    Logan apja alkoholista. Ezen meglepődtem, de attól függetlenül, hogy ez egyébként egy szörnyű (és igen gyakori) függőség, tetszett. Adott egy komolyabb élt a könyvnek, de szerencsére nem tette totál depissé (ahogy Garrettnél sem, pedig ott a családon belüli erőszak szerintem elég kemény téma volt). Aztán jött egy kis szokásos kavar, természetesen Logan elcseszett mindent, Ramona pedig ribanckodásával végre megmutatta valódi, romlott énjét. Furcsa módon őt bár utáltam, de át tudtam érezni, mi kavarog a lelkében. Ez viszont akkor sem mentség arra, hogy tulajdonképpen hátba támadta a legjobb barátnőjét. Jött a nyár. Féltem, hogy Grace-ben a gyűlölet olyan fokokra hág majd ez alatt az idő alatt, hogy teljesen megváltozik (ahogy a fülszöveg is utalt erre), plusz elfelejti Logant, és hogy ezáltal elhal a szimpátiám iránta. De hála Istennek, csak szőke lett, és csupán egy gyenge falat sikerült maga köré emelnie, amit Logan később sikeresen áttört (természetesen). Halálra nevettem magam és olvadoztam a visszahódításos jeleneteknél, azt azonban le kell szögeznem, hogy az a rádiós vallomás elég nyálas volt, még nekem is. 😆
    Nagyon féltem, hogy Logan jövője reménytelen lesz, így nagyon örültem, hogy valóra vált az álma, és hogy Garretthez hasonlóan ő is a hokinál kötött ki. Elle Kennedy nagyon ért hozzá, hogy szerettesse meg velem a srácait. Előre félek, mi lesz Deannel! 💗

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)