2019. január 10., csütörtök

# Colleen Hoover # könyvértékelés

Colleen Hoover és Tarryn Fisher: Soha, de soha 3.


Oldalszám: 112
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Never Never 3.
Fordító: Matyola Melinda
Silas Nash és Charlize Wynwood kénytelen elmélyedni a múltban, hogy megoldják saját rejtélyeiket. Versenyt futnak az idővel, hogy megtalálják a szükséges válaszokat, mielőtt mindent elveszítenek. Vajon vissza tudják szerezni, ami egyszer már az övék volt? Visszakaphatják-e a régi énjüket?
Cselekményleírást tartalmazó szöveg!
    Hahaha, ne már!
    Ez volt az első reakcióm, amikor a könyv, és ezáltal a sorozat végére értem. Egyrészt jót nevettem az epilóguson, hisz most komolyan, a gyerekükkel is megtörtént ugyanaz? Ne mááár… :'D Úgy éreztem, ez a jelenet inkább menne el filmben, mint könyvben; jó kis romantikus vígjáték keveredne ki a dolgoból.
    Másrészt viszont csalódtam. A sors? Ez komoly? És visszatért az emlékük, miután ismét egymásba szerettek? Jajajajjj, ez így picit nyálas volt, és lerombolta a hitelesség és realitás látszatát is. Bár kezdem azt hinni, nem igazán volt cél, hogy reális legyen az egész, annak ellenére, hogy az írónők a normál (elcseszett) életből merítkeztek. És szörnyű, hogy semmit nem tudtunk meg Charile apjáról, ugyanis szerintem abszolút nem volt egyértelmű, hogy akkor most valóban bűnös-e, akták ide vagy oda. Aztán ott van Rák és a jósnő anyja, akikről szintén nem derült ki, mi bajuk van, pontosabban az anyának, azon kívül, hogy Brett szakított vele… Wow, lépj túl rajta! Ez akkor sem magyarázat Charlie elrablására. Ha lemaradtam valamiről, írjon valaki, mert én nem vágom. Furán lezáratlannak érzem a szálakat…
    Természetesen Silas és Charlie abszolút a szívemhez nőttek, szerintem nagyon szerethető egyének, aranyosak voltak együtt, és nagyon örültem Landonnak és Janette-nek. Hát mennyire édesek már, nem? :3
    Én hiszek a sorsban, de ez azért meglepett, ami itt történt, és úgy érzem gyenge lezárást kaptunk. Viszont el kell, hogy mondjam, nekem akkor is nagyon tetszett, elejétől a végéig!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)