2015. június 1., hétfő

# kedvencem # könyvértékelés

Simone Elkeles: Tökéletes kémia (trilógia)

 

Na, ezeket se manapság végeztem ki, de még így sem sikerült kerek egész kritikákat írnom róluk. Sooorry. Azért ezt a pár szót mindenképp megosztom veletek. :)



TÖKÉLETES KÉMIA

Fő(bb)szereplők: Brittany Ellis, Alex Fuentes, Paco


Besorolás: 14 éves kortól

Értékelés: 10/9,5


Annyira… annyira… Ó. Fogalmam sincs, mit mondhatnék. Mire felfaltam, nem tudtam, mibe töröljem a megállíthatatlan könnyáradatot. Csak zokogtam, zokogtam, zokogtam… Akkor is, mikor minden csodás volt, és akkor is, mikor összedőlt bennem egy világ. És bár nem lett kedvenc, erősen be van neki biztosítva az ezüstérem. Gratulálok, Simone, ez tényleg telitalálat. Tökéletes kémia, mi? Ohh… annyira ironikusan tökéletes. :3


A VONZÁS SZABÁLYAI

Fő(bb)szereplők: Kiara Westford, Carlos Fuentes, 
Alex Fuentes 

Besorolás: 14 éves kortól

Értékelés: 10/9,5

Az a borító… *.* Nem mondom, hogy több könnyet fakasztottam miatta, mint a Tökéletes kémián, de azt igen, hogy egyik szemem sem maradt szárazon. Carlos egyértelműen hát, nem is tudom, hogy mondjam… többet adott magából, mint Alex. Szívszorítóan többet. Ami zavart, az Kiara. Olykor-olykor olyannyira irritált, hogy legszívesebben felképeltem volna. A családja viszont rendkívüli, és szívből örültem neki, hogy Carlost is úgy dédelgette, mintha a sajátja volna. És az, hogy kicsit kívülről is bemutatta Elkeles Alex és Brittany kapcsolatát, annyira megható… Talán ők hatottak meg a legjobban. Aminek viszont a legjobban örülök, az a befejezés. Tudtam, hogy Carlos megteszi… Tudtam. És annyira büszke vagyok rá!


LÁNCREAKCIÓ

Fő(bb)szereplők: Nikki Cruz, Luis Fuentes, Alex Fuentes, Carlos Fuentes, Brittany Ellis, Kiara Westford, Mrs. Peterson, Cesar Reyes

Besorolás: 14 éves kortól


Értékelés: 10/8,5


Csalódás volt számomra, hogy Elkelesnek nem sikerült tartania a Tökéletes kémia szintjét a végsőkig. Várható volt, ám A vonzás szabályi reményt adott nekem, hogy a Láncreakció fogja vinni a pálmát. Hát… ez nem történt meg, így aztán első kézből részesülhettem a nagybetűs Csalódással. Ez van, elfogadom. De mi az oka? Luis még elment, na de Nikki?! Azt hittem, Simone Kiara után már nem tud újat mutatni nekem, de csakazértis megtette, a mindenségit! Botrány. Szóval így kivégezve a sorozatot egyértelművé vált számomra, hogy a legjobb női karakter végig Brittany, míg a legjobb férfi karakter Carlos volt. Viszont még ha ők egyidősek is lennének, a világéletben nem tudnám elképzelni őket együtt… enyelegve. Ah, fúj! Mindenki amellett van, aki mellett lennie kell. És ez így van rendjén. Szóval, Simone Elkeles… megcsináltad. Megcsináltad. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)