2022. szeptember 7., szerda

# chick lit # kossuth kiadó

Lynn Painter: Mr. Téves Szám


A balszerencse mindig is üldözte Olivia Marshallt…, vagy csak lehet, hogy ő tényleg az a csődtömeg, aminek a családja tartja. De amikor egy random telefonszámról érkező „mi van rajtad?” üzenetből élete legérzékibb, legszórakoztatóbb – ámbár névtelen – kapcsolata lesz, azt hiszi, hogy a dolgok talán felívelőben vannak…


A KÖNYVET IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED


Viccesen indult számomra ez a történet, mivel mint oly sokszor, ezúttal sem olvastam el a fülszöveget, mielőtt elfogadtam volna a recenziós példányt a Kossuth Kiadótól (amit innen is nagyon köszönök 🥰). Hát igen, szeretek meglepődni. 😅 Persze azért a borító, valamint a molyon feltüntetett címkék (chick lit, romantikus stb.) segítettek a döntésben, mivel ezek alapján úgy gondoltam, tetszeni fog a könyv. 


És mennyire igazam volt! Bár hozzá kell tennem, hogy ehhez valószínűleg nagyban hozzájárult az, hogy nulla, ismétlem zéró elvárással vágtam bele az olvasásba. 🙆🏽‍♀️ Szerintem ez lesz az új mottóm: “Zéró elvárás, semmi előítélet. Nyisd ki úgy a könyvet, mintha semmit sem tudnál róla.” Ugyanis az utóbbi időben rájöttem, hogy ha ezen az úton járok, akkor mindig egy jó olvasási élménnyel gazdagodom, még akkor is, ha a könyv pont olyan csapnivaló, mint ahogy mások mondták. 


A főhősnővel, Oliviával nagyon könnyű volt azonosulni; vicces, szeleburdi és hát egy kész sorscsapás szegényke. 😂 Mivel már volt szerencsém nagyon hasonló karakterhez egy másik könyvben, tudtam, hogy őt szimplán csak nem szabad komolyan vennem. Ugyanis ha komolyan vettem volna, egy idő után valószínűleg roppant idegesítőnek találtam volna a személyiségét. Így viszont minden második oldalon megnevettetett. 


Aztán ott van Colin. És itt kanyarodnék vissza arra, hogy miért indult viccesen nálam a könyv… Mikor Colin színre lépett, egyáltalán nem szenteltem neki sok figyelmet; mivel a fülszöveget nem olvastam, így nem tudtam, hogy ő Mr. Téves Szám. Hát, nagyot koppant az állam, mikor leesett. 😂 Nagyon szórakoztató volt kettejük kapcsolata, és örültem, hogy az írónő sok közös jelenetet biztosított számukra.


Ettől függetlenül mégis úgy gondolom, hogy nem teljesedett ki a kapcsolatuk; a kémia megvolt köztük, azonban érzelmi szinten én kicsit többet vártam volna, pláne hogy nagyon régóta ismerik egymást. Azonban mindez kimerült abban, hogy olykor felidéztek egy-egy kínos, gimis emléket. Hiányoltam a melegséget, a közös pillanatok meghittségét. 


Ezen kívül Liv egészen elképesztő dolgokat művelt ebben a könyvben; ami a legjobban kihozott a sodromból, az az volt, amikor kidobott egy fullos ágyneműszettet… No comment. Na meg hazudni a családi helyzetemről a munkahelyen, hááát… Mondjuk ezt szerintem egy ilyen jó kis melóért még én is bevállalnám. 😂 


Lényeg a lényeg, véleményem szerint a Mr. Téves Szám tökéletes olvasnivaló azok számára, akik szeretik a mogorva pasi-életvidám csaj párosítást, valamint ha nincs elhúzva a bonyodalom rész. A romantika kedvelői garantáltan szeretni fogják ezt a történetet, viszont mindenképp úgy érdemes nekivágni ennek a könyvnek, ahogy én is tettem: zéró elvárással. Itt nem lesznek lélekrendítő titkok, sem nagyszabású veszekedések; igaz, egy kis klisés félreértés becsúszik, de az nem akkora hűha.


Fogjátok a könyvet, és élvezzétek. ENNYI! 😁



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kéretik a blogon feltüntetett szövegeket máshova nem feltölteni! Köszönöm! :)